19 Mayıs 2015 Salı

maş fasulyesi salatası


Taze börülcenin içi sandı ilk kez yiyenler..
Hem rengiyle hem de lezzetiyle çok benziyor aslında. Ama ben bir aktarda görüp aldım maş fasulyesini. Kuru bakliyat satan çoğu yerde de bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Malzemeler:

  • 1 su bardağı kuru maş fasulyesi 
  • Közlenmiş kırmızı biber
  • Salatalık turşusu
  • Ceviz
  • Maydanoz
  • Limon
  • Zeytinyağ,
  • Nar ekşisi
Yapılışı:
  • Akşamdan maş fasulyelerini suda beklettim.
  • Sabah beklettiğim suyu döküp, tekrar su ilave ederek dağılmayacak şekilde haşladım.
  • Diğer malzemeler için miktar belirtmedim. Damak zevkinize göre istediğiniz miktarda ilave edebilirsiniz. Evde olmayanları yada sevmediklerinizi çıkarıp, farklı otlar baharatlar ekleyebilirsiniz.
Ben kahvaltı sofralarına maydanoz, tulum loru ve cevizle karıştırarak yapıyorum o da çok seviliyor. Besin değeri oldukça yüksek olan maş fasulyesini mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

Afiyetle kalın..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

mükemmel bir yaz tarifi olmuş.ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Bizde ailece çok sevdik bu salatayı. Afiyet olsun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...