10 Mayıs 2012 Perşembe

2. İzmirli Yemek Bloğu Yazarları Buluşması


Geçtiğimiz pazar günü 2. İzmirli Yemek Bloğu Yazarları Buluşması'nı gerçekleştirdik. Kasım ayındaki buluşmamızda, Sevgili Serap'ın daveti üzerine bir sonraki buluşmamızı Sasalı'da ki evinin güzel bahçesinde yapmaya karar vermiştik. Tarih 6 Mayıs olunca da, tam bir Hıdrellez coşkusu yaşadık bu güzel bahçede..
Organizasyonu tabii ki Lezzetli Somunlar- Serap, KSK60- Çiğdem, Bocuruk-Elvan ile birlikte üstlendik.
Katılımın beklediğimizin çok üstünde olması bizleri çok sevindirdi. 40'a yakın blogger keyifli, lezzetli, bol kahkahalı bir gün geçirdik. Böyle olunca, birbirimizi tanımamıza vesile olduğu için her birimiz ''iyi ki blog açmışım'' lafını söyler olduk. İyi ki...

Bu kadar marifetli bayan biraraya gelince, zengin bir masa çıktı ortaya. Lezzetler birbiriyle yarıştı.  Bir kısmı sitede ki komşularla paylaşıldı.





Bu güzel günde bazı kutlamalar da yaptık..
Sevgili Figen'in doğum gününü kutladık. Son günlerde yaşadığı sıkıntılardan onu biraz uzaklaştıralım, moral verelim istedik. Nefis Kokular-Şermin tam Figen'e uygun muhteşem bir pasta hazırlamış gerçekten. Figen'in ayrılmaz parçası fotoğraf makinesi :) Tüm detaylarıyla süper bir pastaydı..


Diğer pastayı da Bir Dilim Daha- Zeynep hazırladı. Krema ve şeker hamurunun birlikte kullanıldığı bir diğer  muhteşem pasta. ''41 kere maşallah'' konseptindeydi doğum günümüz :) Doğal olarak pastamız da.. Ama Figen'i en mutlu eden detaylar kesinlikle Atatürk ile ilgili olanlardı.


Kesinlikle kutlanması gereken bir olayımız daha vardı ki, bunun için bu buluşmayı bekliyordum dört gözle.. Sevgili ev sahibimiz Serapcım, geçtiğimiz aylarda müthiş bir rekora imza attı. HT Bloomberg'de yayınlanan Kelime Oyunu yarışmasında gün şampiyonu, hafta şampiyonu, ay şampiyonu derken 9400 puan alarak yarışmada rekor kırdı. Hepimiz yarışmayı heyecanla izleyip, onunla bir sevindik.. İzlemenizi öneririm.
Tabii bunu kutlamamak olmazdı. Aramıza yeni katılan Sevgili Cocolade-Burcu beni kırmayıp, bu nefis pastayı hazırladı. Serap'a çok güzel bir süpriz oldu..
Tekrar tebrikler Serapcım..

Şermin, Zeynep ve Burcu ellerinize sağlık.. Hepsi harikaydı. Bak burada da bir '' İyi ki ...'' diyorum :))

Buluşmamızda bizleri yalnız bırakmayan sponsor firmalarımız vardı. Hepsine çok teşekkürler..

Her daim yanımızda olan Dr.Oetker en yeni ürünlerinin olduğu hediye paketleriyle buluşmamıza renk kattı. Evde yapılmayı bekleyen harika kutular var. Hepsini denemek için can atıyorum :)



Bizi bu buluşmamızda da yalnız bırakmayan Yonca Gıda.. Hediye paketleriyle buluşmamıza renk kattı.


   

Bu güzel günde Sofra Dergisi de yanımızdaydı. 3 arkadaşımıza 1 yıllık dergi aboneliği hediye ettiler.
Günün şanslıları; Akdeniz Akşamları-Özay, Cevverin Mutfağı-Nurdan, Pembe Kekik-Sibel oldu.


Buluşmamızda Yuva Maya'dan Fatma Altay da aramızdaydı. Kendisini öncelikle şahsen tanımaktan mutluluk duydum. Kendisi bize maya ile ilgili bilgiler aktardı. Ürünlerin hepsini test edeceğim :)


Bu etkinlikte emeği geçen herkese çok teşekkür etmek istiyorum ve  'İyi ki blog yazıyorum '' diyorum..

Sevgiler..


14 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Çok güzel bir gündü
gerçi ben biraz geç kaltıldım aranıza ama yinede çok güzel bir gündü...
Tekrar görüşmek üzere sağlıcakla kal arkadaşım.
Not : Takılar için ayrıca çoooook teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Esmacığım, emeklerinize sağlık.Çok güzel bir organizasyonla bizleri buluşturdunuz..Teşekkürler..Ben de " iyi ki blog yazıyorum " diyorum,ayrıca ekliyorum " iyi ki Elvan beni teşvik etmiş"... onun sayesinde :))
Ayrıca, ben abine teşekkür yazısını yazmayı atlamışım canımmm...Çok teşekkür ederimmm.Sağolsun..:))
Sevgilerimle
Şeniz..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Esmacıgım bu guzel gun ve guzel yazın için çok tesekkurler canım.Daha nıce toplantılara dıyorum..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Takılar için tesekkur etmeyi unuttum .Benımkı cok guzeldı kızım tarafından el konulmadan bıraz kullanayım..

Bocuruk dedi ki...

Esmacım,
Çok tatlısın kendin gibi çok hoş bir yazı hazırlamışsın. Emeklerin için çok sağol tatlım çok yoruldun. Tekrarında sağlıkla buluşalım:)
Sevgilerimle...

pie kurabiye dedi ki...

Çok çok güzel bir gündü.Hepinize teşekkürler.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Esmacım; ben de takıları bloğa bilerek yazmadım, konuşmuştuk seninle ama bu teşekkür etmeyeceğim anlamına gelmiyor tabii ki:)))) Çok sağolsun ağabeyin de.. Kazancı bol olsun.. Sana tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Seninle dirsek teması içinde olup seni daha da yakından tanımaktan büyük keyif aldım, kardeşim-arkadaşım.. Çok sağol, herşey için..

tarih84 dedi ki...

İyi ki bloglanmışımmmm:))

Her buluşmada her toplantıda daha bir seviniyor neden daha önce açmadım diyorum.

Seviyorum grubumuzu seviyorumm her birinizi:))

Bugün için katılmam çok zorken beni evimden alman, tüm gün koşturman, kibarlığın günümüzü renklendirdiğin için ayrıca teşekkür ederim.

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel bir gündü.Organizasyon mükemmeldi.Günü harika özetlemişsin.Sevgiler:)

Esma Ercengiz dedi ki...

Yıldızcım,
Seni tanıdığıma çok memnun oldum. Takını güzel günlerde kullan.

Şenizcim,
İyi ki Elvancım seni teşvik etmiş, ben de seni tanımışım. Lütfen daha sık görüşelim.

Özaycım,
Güzel günlerde kullanın takıyı. Bir sonraki etkinlikte sana kolay gelsin.

Elvancımmm,
Bloğumun bana kazandırdığı canım arkadaşım. Birlikte maalesef üzgün bir şekilde başlayan paylaşımımız, birbirimize olan desteğimiz daha da güzel günlere taşınacak inşallah..

Petekcim,
İyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım.

Serapcım,
Hem arkadaşım, hem ablam :)
İç güzelliğin abla dedirtti bana, dış güzelliğin kabul etmedi bunu kusura bakma :))


Handancım,
Çok teşekkür ederim. Dualarım seninle..

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Canımmmmmm diyeceğim sana, başkasına gerek yok:) Sağol.. İyi mesailer..

aslı dedi ki...

Çok kıskandıııım :) Bir ben eksiğim orada :) Sizlerle tekrar beraber olmak çok güzel olurdu. Hepinize kocaman sevgiler. Aslı

www.hepleziz.com dedi ki...

Esmacım harika bir organizasyondu hepinize bir kez daha teşekkür ederim, iyi ki gelebildim de bu güzel buluşmada sizlerle beraber olabildim , nice buluşmalara inşallah, sevgiler...

Fatosca Tadlar dedi ki...

ay ay ben neler kaçırmışım böyle gerçekten sizlerle tanışmayı çok istiyordum. İnşallah bir dahaki organizasyonda sizlerle tanışırım:) Çok güzel bir yazıydı.
Sevgiler canım....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...